♥ 5 sierpnia... śniadanko i nowe Superstar-y ♥

 6:45 pobudka ...

7:30 śniadanko zjedzone :) 

Dziś klasycznie owsianka z:
♥ płatkami sojowymi 
♥ jogurtem greckim
♥ otrębami 
♥ bananem 
♥ malinkami  

♥ Palce lizać 


Nie było wczoraj okazji pochwalić się Wam moimi megggaa udanymi zakupami :)
Na wstępie zaznaczam, że nie jestem buto-maniaczką, gdyż na chwilę obecną tj. okres wiosna/lato posiadam zaledwie 5-6 par butów ;) w tym tylko jedne sandałki, które i tak leżakują ... jakoś nie przepadam za odkrytymi butami, sama nie wiem dlaczego, może dlatego, iż nie lubię chodzić w gołych stopach hehe :)
Wracając do zakupów to fundnęłam sobie Superstar-ki ... szczerze mówiąc miałam wobec nich mieszane uczucia, gdyż strasznie ostatnio o nich głośno, ale co tam ... po jednym dniu noszenia ciężko coś konkretnego o nich powiedzieć, ale co do wygody to jest okey :D Są bardzo dobrze wykonane, z prawdziwej skóry na czym mi niezmiernie zależało, gdyż jak wiecie moje stopy są tak wrażliwe na jakiekolwiek buty, że wolę nie ryzykować ... (pomijając Convers-y które kochają) :)

Pewnie pomyślicie "wariatka" jara się jakimiś butami, ale ja już tak po prostu mam, zawsze doceniam to co mam i staram się cieszyć tym co sobie kupuję, tym bardziej, że przez ostatnie dwa lata staram się rozsądnie wydawać pieniądze i kupuję rzeczywiście tylko to co jest mi bardzo potrzebne, albo coś co siedzi w mojej głowie przez dobre kilka tygodni, tak też było w przypadku tych butów ;) 
Amen :D


Dobra nie zanudzam Was już więcej i pędzę do swoich obowiązków, a Was 
zapraszam na mój instagram: pat18s oraz snapchat: pat18s :D



Miłego i upalnego dnia  


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. mniamm śniadanko, ja dziś kupiłam do swojego borówki i banany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie pyszniee :) sama uwielbiam połączenie banana z borówkami :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)