♥ ... Converse ♥


Kolejna para Convers-ów do kolekcji :)

♥ Kocham ♥ 


Jak wiecie są to moje ulubione i jedyne buty, które mnie nie obcierają :) 
... nawet drogie, porządnie wykonane buty skórzane potrafią mnie niemiłosiernie obcierać, co nie jest niczym miłym i zazwyczaj lądują w kartonie na dnie szafy :/ 

Z Conversami jest zupełnie inaczej, czuję ogromny komfort ich noszenia... czy zakładam je na godzinę, czy na cały dzień wędrówek moje nogi czują się w nich świetnie. Pomimo 30 stopniowych upałów wybieram je zamiast japonek, czy też sandałków, gdyż mam 100% pewność, że będzie mi wygodnie. Kolejnym ich plusem jest ich banalna pielęgnacja, wrzucamy je do pralki i finito, nic się z nimi nie dzieje i są jak nowe :)


Tym razem zdecydowała się na zakup kolejnych wysokich z myślą o zbliżającej się jesieni, choć w tych białych również będę śmigać całą jesień :) Zazwyczaj kupuję je na zalando, tak też było i w tym przypadku. 



♥ Pozdrawiam ♥ 



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)