♥ dylematy i poranne smakołyki ... 4 sierpnia ♥

Połowa wakacji mignęła nawet nie wiem kiedy .... dziś już 4 sierpnia 

Dziewczyny mam do Was pytanie, otóż w połowie sierpnia planuję wybrać się na kilka dni nad nasze polskie morze ... jeszcze nie wiem gdzie, może coś mi doradzicie? ... powiem szczerze, że północna Polska jest mi zupełnie obca, w swoim 29 letnim życiu byłam 2-3 raz nad morzem, ale było to dość dawno ... ostatni raz, jakieś 6-7 lat temu :/ ... wiem, kawał czasu :) Myślałam o Sopocie, ale sama nie wiem ... Może znacie jakieś ciekawe miejscówki w miarę przystępnej cenie?

3 tygodnie lipca spędziłam w De było rewelacyjnie, ale wszystko co dobre szybko się kończy ... góry, przyroda.... to co kocham najbardziej :) Był to wspaniały czas i mam cichą nadzieję, że szybko to powtórzę :) 


Za co kocham lato? ... otóż, za te wszystkie świeże owoce, które codziennie trafiają do mojego porannego śniadania hehe :) Dzień bez pysznej owsianki dniem straconym... od 2,5 roku codziennie z małymi wyjątkami ją jadam ... Był czas, że musiałam z niej zrezygnować, trwało to około miesiąca, gdyż mój organizm tak się do niej przyzwyczaił, że w ogóle się nią nie najadał ... ale na szczęście to minęło :)

♥ 

A wy jadacie owsianki? 

♥ 


Jeśli chcecie, to mogę Wam codziennie "relacjonować" moje poranne posiłki :) 

 
 


♥ Buziaki ♥ 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)