♥ niedzielny chillout ... ♥

Upał, upał i jeszcze raz upał .... 

... dodam tylko, że jeszcze kilka takich dni i polegnę, zwyczajnie padnę na pyszczek :( 

W Polsce 39-40 st. C w cieniu ? 
Aż wierzyć się nie chce ... siedzę w domu i się rozpływam ... Pojechałabym nad wodę, ale obecnie nie mam z kim, chłopak w pracy, znajomi na urlopach ... dramat

Kurcze jaram się tymi moimi butkami i jaram :D I powiem szczerze, że mam już ochotę na kolejną parę, ale powiedziałam sobie, że "... okey kupisz je sobie, ale sukcesywnie odkładając na nie pieniążki", także skarbonka już jest, teraz oszczędzamy :D 


 Moje dzisiejsze i wczorajsze śniadanko :) 
Kocham, kocham ♥ ♥ ♥  







Zawsze po śniadaniu tzn. od 2 tygodni? staram się codziennie ćwiczyć, są to różnorodne ćwiczenie, raz jest to Chodakowska, raz Mel B, a czasami sama coś wymyślam :) I dodam, że nie chce schudnąć, gdyż i tak za mało ważę, ale chcę lekko wyrzeźbić sylwetkę i popracować nad moją marną kondycją. 

Dziś muszę się przyznać, że poległam po 24 minutach oczywiście winowajcą jest temperatura, ale jak tylko wieczorkiem się ochłodzi to działam dalej :)

 

No nic uciekam sprzed laptopa i może coś porobię, tylko co? 


A was serdecznie zapraszam na snapa :*  



Miłego dnia kochani 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)