♥powroty ... snapchat ... instagram ...♥

Witajcie moi kochani :) 


Po bardzo długiej, bo ponad rocznej nieobecności postanowiłam, że powracam ... 

... baterie naładowane
  
Kilka z Was pisało do mnie prywatne wiadomości, co się ze mną dzieje i gdzie się tak długo podziewam, to miłe, że ktoś o mnie pamięta- bardzo Wam za to dziękuję :)

Na chwilę obecną całkowicie zmienia się koncepcja mojego bloga, do tej pory była to tematyka związana z szeroko rozumianą kosmetyką, natomiast od dziś blog ten będzie poświęcony mojemu życiu, troszeczkę "modzie" oraz mojemu stylowi życia...

Co się u mnie zmieniło od tego roku? 

Otóż prawie wszystko, moje uzależnienie od kosmetyków zmniejszyło się do rozmiarów mojej kosmetyczki, na co dzień prawie wcale się nie maluję, jedynie maskara, troszeczkę bronzera i różu, zero cieni, czy podkładów itp.

Żyję chwilą, nie konsumpcjonizmem (oczywiście wszystko z umiarem) ... staram się czerpać z życia jak najwięcej, zmieniłam w swoich przyzwyczajeniach bardzo wiele, to był bardzo owocny rok :) 

Jeżeli nie ma mnie na blogu, to codziennie (bez wyjątku) jestem w pełni aktywna na instagramie oraz na snapcha-cie gdzie Was Serdecznie Zapraszam :)



Snapchat pat18s 


Tymczasem uciekam i życzę Wam miłego wieczorku, a od jutra wracam ze zdwojoną siłą :) :* 



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. Witam w świecie żywych, hihi a tak serio to fajnie, że wróciłaś!:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)