♥ Przegląd letnich kombinezonów ♥

Hejka, dziś taki luźny wpis o kombinezonach ... 

Nie wiem jak wy, ale ja ostatnio szaleję na ich punkcie :)

Osobiście posiadam jedynie trzy, ale pewnie jesienią jeszcze jakiś dokupię, ale tym razem na długi rękaw :) 

Dwa poniższe kombinezony pochodzą z obecnej kolekcji H&M są bardzo wygodne, dobrze się noszę i świetnie piorą. 



Natomiast poniższy kombinezon pochodzi ze sklepu mosquito i mam go już ponad dwa lata, więc pewnie już go nie mają w sprzedaży, a szkoda, gdyż ma ciekawy krój i solidny melanżowy materiał.



Na koniec postanowiłam zrobić mały przegląd sklepów online w poszukiwaniu ciekawych krojów. 

Na pierwszy rzut idzie H&M gdyż moim zdaniem ma największy ich wybór i zapewne każdy ma do niego dostęp stacjonarnie, czy też online. 

A tu Zara, która zdecydowanie w tym sezonie zawodzi. Zaledwie kilka modeli na krzyż i w dość nudnych i oczywistych krojach. 

Kolejno Asos, niestety strasznie żałuję, że nie mam stałego dostępu do tego sklepu, gdyż ma bardzo szeroką ofertę sprzedażową i naprawdę w przystępnej cenie. Same spójrzcie: 


Kończąc mój szybki przegląd letnich kombinezonów, chciałabym jeszcze zahaczyć o New Look który też ma kilka ciekawych modeli :) 



Jak widać w tym sezonie króluje styl boho, etno i nieśmiertelna koronka, za którą niekoniecznie przepadam, ale w kombinezonach zupełnie mi ona nie przeszkadza ;) 


A wy co sądzicie o kombinezonach?
 Nosicie? 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. Mierzyłam kiedyś i bardzo mi się podobają, więc nie wiem czemu nadal nie zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, ja na razie nie mam żadnego kombinezonu

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kombinezony! Te z hm są świetne!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)