♥ Przepis na pyszną poranną owsiankę ♥

 ♥ Witajcie ♥ 

Dziś przygotowałam dla Was przepis na jedną z moich ulubionych porannych owsianek :) 



Składniki: 

                                                                  ♥  3-4 łyżki płatków owsianych
                                                                  ♥  2 łyżeczki otrębów
                                                                  ♥  4 łyżki jogurtu greckiego 
                                                                  ♥  banan
                                                                  ♥  kilka malin
                                                                  ♥  borówki amerykańskie
                                                                  ♥  2-3 łyżeczki niskowęglowodanowego musli 
                                                                  ♥   1/2 szkl. wody


Zaczynamy od ugotowania płatków owsianych, ja zazwyczaj latem gotuję je na wodzie. Do osobnej miseczki wkładam obrany i pokrojony w talarki banan, następnie posypuję go otrębami. Kiedy nasze płatki są już ugotowane przelewam je do miseczki z bananem. Kolejną czynnością jaką wykonuje to polanie całość jogurtem grecki, po czym na górę wsypuję niskowęglowodanowe musli (w moim przypadku jest to wysokobiałkowe musli marki LowCarb). Na koniec dodaję maliny oraz borówki :) 


Mam nadzieję, że przepis przypadnie Wam do gustu :)

Jeśli chcecie więcej podobnych przepisów to dajcie koniecznie znać :) 


Życzę smacznego :) 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. ostatnio też jem takie pyszne śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owsianki to świetna dawka energii na cały poranek :)

      Usuń
  2. Wygląda przepysznie! Mimo, że ja na śniadanie węglowodanów nie jadam to czasem na podwieczorek takie coś przygotowuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda może wypróbuję przepis przy najbliższym śniadaniu;) zapraszam do mnie www.stylewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super coś dla mnie co mnie kusisz już od dawna :D dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)