Śniadanie inne niż zwykle :D

... śmiem stwierdzić, że musiało coś dziś w lesie zdechnąć, gdyż jak widać moje kubki smakowe zmieniły swe gusta :D  Ale spokojnie to tylko przejściowy stan :) 

Dziś śniadanko sponsorowane było pyszną jajecznicą z białym serkiem, pomidorkiem i kiełkami, taka mała odskocznia od codziennych owsianek :) 


Nie wiem, jak u Was, ale u mnie 36 stopniowe upały, powiem szczerze, że kocham lato i ciepełko, ale jednak tak wysoka temperatura strasznie daje w kość, momentami nie da się normalnie funkcjonować :/ 


Zmusiłam się dziś do zrobienia sobie hybrydowych pazurków u stóp, tym razem w bieli. Hybryda to świetna alternatywa dla zwykłych lakierów,  jeśli chodzi o stopy, szczególnie latem. Na paznokciach u dłoni mam jak zawsze żel, jeśli chcecie to mogę Wam je jutro zaprezentować :)  


Będąc wczoraj w biedronce natrafiła na peeling enzymatyczny z Lirene w cenie 9,90zł i powiem szczerze, że jest taki sobie, chyba jednak wolę mocne zdzieracze, ale oczywiście u mnie się nic nie marnuję, więc tak czy siak zużyję Go do końca zanim kupię kolejny.



A Wy jakie peelingi polecacie? 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. uwielbiam hybrydy, apetyczne to śniadanko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) hybrydy to genialny wynalazek :D

      Usuń
  2. zastanawiam sie nad kupnem zestawu do manicure hybrydowego do wykonywania we własnym domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja serdecznie polecam to świetna sprawa :)

      Usuń
  3. ja nie chcę hybryd wolę bawić się lakierami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne co kto lubi, ja niestety nie mam ostatnio czasu na zabawę lakierami :( hybrydy ułatwiają mi życie ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)