♥ Proteinowy omlet z masłem orzechowym ♥

Dziś coś dla zwolenników słodkich śniadań :)

Omlet proteinowo- czekoladowy z masłem orzechowym i wiórkami kokosowymi 



Składniki:

♥ 3 jajka ( 2 białka i 1 żółtko) 
♥ 10-15g. czekoladowej odżywki białkowej
♥ 3 łyżki mleka roślinnego 
♥ masło orzechowe (około 2 łyżek) 
♥ 1 łyżka oleju do smażenia- u mnie kokosowy  
 ♥ wiórki kokosowe ok. 1 łyżeczki



Do miski wbijamy 1 całe jajko oraz 2 białka, dodajemy 2-3 łyżki mleka roślinnego oraz 10-15g. odżywki białkowej w moim przypadku tej o smaku czekoladowym. 
Wszystko razem mieszamy do momentu uzyskania jednolitej masy.
Patelnię smarujemy 1 łyż. oleju kokosowego, czekamy aż się rozgrzeje i wylewamy na nią naszą wcześniej przygotowana masę.
Omlet smażymy pod przykryciem przez około 3-4 minut z jednej strony i przerzucamy na drugą.
Lekko ostudzony smarujemy masłem orzechowym i zwijamy jak naleśnik. 
Na koniec posypujemy wiórkami kokosowymi :)


Życzę smacznego :) 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. A co można dodać zamiast odżywki białkowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy ją zwyczajnie pominąć lub zastąpić np. mąką owsianą, czy też kokosową :)

      Usuń
    2. Ok, dziękuję za wskazówkę :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. jakiej odżywki białkowej używasz ? polecasz ? zastanawiam się, ba chcę kupić ale nie wiem jaką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mam odzywkę z Treca, ale niestety zostawia grudki, więc nie polecam, natomiast fajnie sprawdzały się u mnie te z KFD i Olimpu :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)